Tisdags-yoga... đŸ™đŸ»

HallÄ, hallÄ!
Efter dagens jobb, Ă„kte jag ut till min blogg-vĂ€ninna... Hon hade bakat en fin kaka till mig! ♄ Gott med fika (...öh, nja, en liten semla blev det ocksĂ„... đŸ€­!)... Vi pratade bl a lite om en eventuell resa vi ska göra tillsammans, kuligt! BerĂ€ttar mer nĂ€r det nĂ€rmar sig (mars)!
Åkte hemĂ„t, plockade upp ett paket pĂ„ en avlĂ€gsen plats...! Hm, nja, ibland undrar man hur de egentligen bestĂ€mmer nĂ€rmaste postombud...?! đŸ€” Jaja... Hem och vila en liten stund, Ă„t nĂ„gra skedar rysk yoghurt, sen var det dags för Yoga 75 minuter! Hm, jo, det kĂ€ndes faktiskt, men samtidigt hĂ€rligt! (Ska göra en annan sak pĂ„ torsdag, nĂ€r min vanliga yoga brukar bara...) Te och nĂ„gra linskakor med ost smakade bra efterĂ„t...
 
LĂ€sning en stund innan sömn, yiiisus, vad trött min kropp Ă€r... đŸ˜”, men imorgon fĂ„r jag lite sovmorgon, börjar nio! Promenad hem pĂ„ kvĂ€llen! Yiiihaaa! Check check!
Jaja
2019-02-05 @ 22:14:15

Tack för mysig eftermiddag ♄




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0