Sorg... ♥️

Hej och godmorgon!
 
Sovit lite bättre inatt faktiskt och låg lite längre imorse, hehe, jo, det är också skönt! 
Igår fick jag veta att en av Mammas vänner ligger nedsövd på sjukhuset, hon har svårt med andningen... så ledsamt... Hennes dotter berättade på FB för mammans vänner... Ja... har egentligen inga ord, det är bara att önska att hon snart blir bättre... 
♥️♥️♥️
 
En annan vän, berättade att hennes man gått bort i veckan... oh, yiiisus! Såå ont! Jag vet hur det känns att förlora någon, det är hemskt, man undrar hur i hel**** resten av världen kan fortsätta att fungera, när ens hjärta förblöder...?! Suck... som sagt, det finns inga ord som tröstar, jag önskar bara att de alla har familj och vänner omkring sig som stöttar dem... All kärlek! 
♥️♥️♥️
 Jag kan vara bra på att lyssna och krama, det gör jag gärna, om någon behöver det...
♥️
 
Söndag idag, halvbästa Dagen! 😉 Vi åker hemåt så småningom, men tänkte inte göra oss någon brådska... Ingen sol ännu, men heller ingen vind och ca +2 grader... kanske solen kommer senare...
Vi hörs och syns!
♥️♥️♥️
Jaana
2019-02-17 @ 12:49:56

Kramar till dig,
Sorg är det tyngsta i livet,
Vi kan inte göra mer än det du skrev.
Finnas Lyssna Trösta och kramas ♥️
Massor av kramar till Dig♥️♥️♥️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0