Mitt knä...

Halloj!
Vilket väder! Vi har +11 grader här på Landet, fantastiskt! Det blåser visserligen, men vinden är mer ljummen...
Isen ligger fortfarande på nästan hela viken... satt en stund i solen...
...💙💙💙...
...gick vägen genom skogen, stannade till och där stod De!! Sekunden efter skuttade de iväg, säkert fem stycken! Åååh! 🥰
Satt en stund hemma på trappan, i de sista bleka solstrålarna... gjorde en vaniljkaffe, men... nja, blev lite för mycket och för blåsigt till slut, jag gick in...
...men ’musarna’ är vakna, de var två här som trängdes i hålet!
La dit lite ’godis’, jordnötterna är slut.. ♥️
 
Ja, mitt knä... hm, lite jobbigt att gå... har nog en liten blödning i leden, men den trycker mer bakåt knävecket, själva knät känns mer när jag går nedför eller i trappa, jo, när jag böjer det... Jaja, tänker att jag får skippa ’militärgympan’ på måndag, köra den softare... sen får vi se hur det blir med onsdagens promenad från jobbet... blir nog bra...
 
Nu ska jag laga potatismos till middagen, med ’prinsisar’!
🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔🥔
Hej så länge!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0