KOrsOrd...

Hej igen!
Har suttit en stund med mina korsord... Jag har alltid gillat korsord! När jag var liten gjorde jag egna (säkert ’löste’ jag dem själv också, har inget minne av att jag gav dem till någon annan... 😳)...
...meen, jag märker att jag tycker det är svårare numera, vet inte varför... är inte huvudet med mig?!
Har suttit och letat på internet efter svar...
...känns ju lite ’fuskigt’, vill ju kunna själv liksom...
...jaja... 
 
...dags att börja plocka ihop huset kanske... hörs i Linköping!
💙💙💙
Helena
2019-02-17 @ 14:52:02

Älskar också korsord! Var så hjärntrött ett tag och hittade inte orden varken i korsord eller när jag skulle prata så nu kör jag korsord nästan varje dag för att hålla igång hjärnaktiviteten!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0