Frissan-dag! ✂️

Heej!
Tidig dag på jobbet, både morgon och eftermiddag... hade tid hos frissan efteråt! 
Köpte med mig ett litet mellanmål, då vi hade personalmöte senare på kvällen... Min frissa Tant L bjöd på kaffe och kaka! Hehe, joo, jag drack kaffet och åt kakan! ☺️ Macka blev det enklaste, om inte bästa... Och nu, åter blond! 💛
Hade lite tid efter frissan och innan p-mötet, gick in på Ekholmens centrum och handlade lite grejer... Boken ska bli spännande att läsa, har hört att den ska vara mycket bra!
Hem efter mötet och hörni, det snöar!! 😳 JAG VILL INTE!! 😡
Ja... måste sova... hörs imorgon, då ska vi fira lite Valentine’s Day! 
💙💙💙
Godnatt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0