Bra avslut! ♥️

Heej!
Hörni, det är snart slut på även denna vecka, en rätt krävande vecka för mig! I måndags var jag på ’militär’-gympan, i tisdags extra lång yoga, igår gick jag hela vägen hem från jobbet, men idag... ja, nu ikväll, var jag på avslappningsmassage! ☺️ Aaaah...
...alltså, hur härligt?!
 Fantastiskt skönt och med bästa musiken i högtalarna, Sarah Brightman och Enya! ♥️ Ellens Salong på Nygatan! 👍🏻 Nu gör jag lite reklam (nej, tyvärr är jag inte sponsrad... 😏...), men absolut ett trevligt ställe!
Hehe!
Igår funkade inte blogg.se, av någon anledning, jag försökte blogga, men icke... jaja... Ville bara visa min rosa yoghurt från gårdagens frukost...
...jo, jag hade köpt det här, nyttigt rödbetspulver, som går att blanda i allt möjligt!
Och starka halstabletter, riktigt starka! 😳 Kanske kan det mota någon bacill...
 
Tidig öppningsdag imorgon, fredag 😍, sen bär det mot LANDET! ♥️ 
 
Puss på er!
♥️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0