Ut i skogen... đŸŒČ

HallÄ igen!
Har börjat pĂ„ tredje och sista boken i serien jag köpte förra helgen, riktigt, riktigt bra!! LĂ€s den! đŸ‘đŸ»
Vi tog en promenad, gick över en 'skogskyrkogÄrd'...
...nja, det Àr lite sorgligt med det döda...
💙
Vi satte oss högt uppe pÄ ett berg med lite fika och frukt...
...la oss en stund och tittade pÄ himlen...
💙
Det kÀnns som naturen 'börjat om' lite, grönt, saftigt grÀs och vÄrblommor, Àngen var full av bÄde prÀstkragar, hundkex och smörblommor...
En sĂ„n hĂ€r 'gĂ€rdsgĂ„rd' ska mannen bygga pĂ„ vĂ„r tomt, lĂ€ngs med vĂ€gen...! â˜ș
NĂ€r vi kom hem 'peelade' jag mina 'lurviga'... mannen fixade maten...
...gott! Förra helgens lilla kantarellskörd fick jag! 
 
Nu ÄtervÀnder jag till upplösningen i min spÀnnande bok!



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0