Inget wienerbröd...

 
Ja, hej på Dig! Äntligen fredag, häärligt! 
 
Jag åkte pendeln till jobbet imorse och nu på kvällen kom mannen och hämtade mig på jobbet, bilen packad och klar för Landet! 👍🏻 Super! Vi stannade på Ringarum för lite mat, hade läst att de hade dillkött idag! Hm, nja, helt ok, men inte riktigt som mitt dillkött ska vara... 😳!
Efter maten fikade vi, jag var så sugen! En underbart godisgod mördegskaka!! I lööööv! Wienerbröden var slut, det var egentligen det jag var mest sugen på...
 
Ordentlig blåst (storm?!) på vägen ut och mycket regn bitvis... Här ute åskade det och regnade också rejält nyss, men nu blev det tyst...?! Brasan brinner och äntligen börjar jag bli varm... När jag klev ut från dörren på jobbet, hade precis 'himlen öppnat sig'!! Jag sprang kanske tjugo meter max, till bilen, men blev dyngsur! Satt blöt och frös hela vägen ut till Landet... hu...!
 
Tänkte snart krypa ner i sängen med min 'braiga' bok!
                                                                    Puss på Er! 🖤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0