Virrig fredag...

Hej, alla!
...ja, verkligen, vilken dag...?! Många personal sjuka, så större delen av dagen var jag den enda 'ordinarie' (fast 'färsking'... 😯) på min avdelning, resten vikarier... vikarierna tyckte att jag var chefen!!?! - NEEJ 😧, sa jag, JAG VILL INTE VARA CHEF?!! Haha, skämt å sido, men det blev lite snurrigt ibland, när vi vuxna inte visste mycket mer än... barnen?! I slutändan blev det bra ändå! ♥️ Men energin är definitivt slut, också efter två öppningsdagar i rad och en virus i kroppen som inte vill ge med sig...
...men nu är vi på Landet! ♥️ Brasan och massa ljus brinner och stugan börjar värmas upp! Kolla sommarblommorna jag plockade förra helgen förresten, helt otroligt, i oktober liksom?!
 
Hörni, ha en fantastisk kväll, det ska jag, lugn och skön! ♥️ Imorgon ska vi göra en lite spännande grej, återkommer med bilder! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0