Tisdag utan kör... 😟

Ja, hallÄ! Har inte mycket spÀnnande att sÀga idag, var med och stÀngde pÄ förskolan, lÄÄÄng dag...!
 
En liten kille blev otroligt arg pĂ„ mig, nĂ€r jag ville hĂ„lla honom instĂ€ngd pĂ„ avdelningen (naturligtvis var vi alla dĂ€r, men han ville ut utanför...), blev ocksĂ„ plötsligt satt att hĂ„lla lite sĂ„ngstund före lunchen (öh, vilka sĂ„nger sjunger barn idag?! Kan de 'mina' sĂ„nger...?! 😬), fortfarande dyker nya barn upp (med nya namn!) och nej, inte ens all personal har jag trĂ€ffat Ă€nnu... My God, mitt huvud (och kropp!) Ă€r helt slut...! Återkommer imorgon, dĂ„ slutar jag lite tidigare, suck...
♄♄♄
Ps. Ja, jag hann inte gĂ„ pĂ„ kören dĂ„, eftersom jag stĂ€ngde... Men de blev visst förĂ€ldrar idag, min BĂ€sta körledare&Sambo, GRATTIS pĂ„ er!!! ♄ Ds.
Jaana
2018-10-09 @ 19:50:40

Hmmm, blir lite förvÄnad att du sÄ snabbt fÄr ta ansvar med sÄng tex. Kanske man borde fÄ lite start och lÀra kÀnna gruppen kÀnsla. Be om att fÄ sÄngerna pÄ papper sÄ du kan titta lite hemma. Ni fÄr ha lite sÄng och lek med namn, sÄ du fÄr lite chans att lÀra in namnen. JAG hoppas att du fÄr en god sömn och att din morgondag blir Ànnu bÀttre en dagen idag pÄ jobbet,,,, kram kram




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0