Tid vi sparar...

Hej igen!
Vår eftermiddag (...tre timmar...) har vi spenderat med att vänta i köer, på banker och på Skatteverket...!! Helt otroligt, det var ju så det gick till förr...?! Men vad hade man för val då... men tänk så mycket tid vi sparar idag, på att kunna sköta det mesta på nätet... Just dessa ärenden var tvunget att gå dit för (min mammas och min pappas dödsbon), men annars, de 'vardagliga' bankärendena görs ju enklast med ett 'klick'... hua, säger jag bara!
Tjugo pers före...
...jaja... På Friskis&Svettis var ingen kö, så där fixade vi snabbt förlängning på våra kort! YES, ett år till med härliga gympa-/yogapass! ♥️
Spontanshoppade en väska på nätet idag! Den kan också bäras som ryggsäck...👍🏻 Tänker att jag ska cykla till mitt eventuella jobb på förskola, bra väska då! ☺️ Hehe! Känner mig rik som får lön, kanske det är därför det är så roligt att handla!! För egna pengar! 😉
 
Snart hopp ner under filten och börja på min nya bokserie!!
📕📘📗
Kramis!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0