Klocka och baciller...

Hallå på er!
Frukosten imorse framför Nyhetsmorgon... fortsätter med ingefära'shoten', men även 'guckan' på yoghurten...
Sprang ner i källaren imorse och letade efter mitt gamla smyckeskrin, däri tror jag finns några gamla klockor, jo, jag behöver ju en klocka nu på jobbet... men hittade inte skrinet, vart kan det ha tagit vägen?! Inte för att det var något direkt värdefullt i, men där fanns alla mina smycken (minnen) sen jag var tio typ... kan inte ha slängt det... 
 
Jaja, hittade det alltså inte, så idag efter jobbet åkte jag en snabbis in till Ur&penn, så nu har jag tiden!! 👍🏻⏱
Köpte också på mig lite 'medikamenter', jo, halsen gör ont och det är 'torrt bakom näsan'... men jag vill verkligen inte bli sjuk, behöver jobba nu, så jag blir 'varm i kläderna'!
Håll tummarna för mig! Vi höres!
💛💛💛
Jaana
2018-10-15 @ 23:51:04

Hoppas hoppas du klarar dig från snuva🙏🏻
Kul att läsa att det går framåt på jobbet !
Måste höras snart!!!
Kram♥️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0