Idag var det dags! 😝

Hellou, folks!
Pippisarna hade gett upp oss, fĂ„gelbordet hade antagligen stĂ„tt tomt för lĂ€nge... Mannen fyllde pĂ„ och det tog nĂ„gra timmar innan de Ă„terigen upptĂ€ckte 'bjudningen'! 💙
Ingen hackspett dock...
Har laddat hela veckan för en fika pĂ„ stĂĄn!! SĂ„ idag Ă„kte jag mot Norrköping och mina fina flickor! 💜
Vi började med lunch (Ă€ven om jag försökte fĂ„ till en ivrig fika först...?! 😳) Det var gott, pasta vongole!
Efter nĂ„gra timmars shopping blev det sĂ„ ÄNTLIGEN fika-time! Jag tog i ordentligt, för att sĂ€kra mitt sockriga behov... 😣 Hehe, lĂ€mnade hĂ€lften, för det tog stopp!! đŸ‘đŸ»Â 
Nu Àr jag tillbaka pÄ Landet! VÄrt lördagsgodis hÀr, blir honungsrostade jordnötter!
Som vanligt, sĂ„ var jag alldeles för tidig i förmiddags, till mitt möte med tjejerna... Stannade och gick in pĂ„ SKO- OCH KLÄDLADAN pĂ„ vĂ€gen hĂ€rifrĂ„n, hittade fina kĂ€ngor!
BlĂ„ 😉 och riktigt sköna!
 
Ja, hörni, nĂ„gra mysiga timmar med mina fantastiska flickor, vi hinner ses alldeles för sĂ€llan nu nĂ€r vi jobbar... 💙 ...jaja, that's life...
Mjöl och socker idag, vi fÄr se vad magen har att sÀga om det framöver... men vi hörs imorgon, oavsett...
💙💙💙 
...tjingeling!



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0