Det händer... i mitt liv...

Hallå, hörni!
JAG FICK JOBBET!! Ja, det på förskolan! ♥️ Känns SUPER! Hihi, börjar redan nästa vecka...
Har köpt två 'nyttiga' oljor, för huden och för 'insidan', om man vill... ska testa, har fått så mycket finnar igen, kanske p g a stress...?! Moringa-oljan ska vara bra till det mesta, även på stress-finnar...?! 😳
 
Vet ni, att jag har inga roliga bilder idag, livet snurrar på så fort just nu, så jag tycker inte jag hinner nåt...?!! Men imorgon är jag ledig, with no plans, känns såå skönt! På fredag är absolut sista dagen på 'min' vårdcentral, lite sorgligt ändå... har lärt känna flera personer där som jag verkligen gillar ♥️... men nu rullar jag vidare... Det jobbiga är att man blir ny på arbetsplatsen igen, tufft...
 
Var på kören ikväll efter jobbet... Vi hade (tyvärr) vikarie, ingen slår vår vanliga körledare! ♥️ Jaja, hon väntar barn vilken dag som helst, så hon är väl förlåten... 😘 ...men jag saknar henne redan...
 
Annika I
2018-10-03 @ 19:22:23

Fasen va bra av dig att hitta något du vill jobba med. Det är ditt liv och du gör precis vad DU vill.
Heje heja, lycka till!
Såå tacksam för vad du och Michael gör för oss gällande bouppteckningen
1000000 tack 😘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0