Bra söndag! 💙

Hej, hej!
Vi satt länge imorse och iakttog våra små vänner! Det är så roligt! Och hackspetten (möjligen är det två...?!) kom tillbaka flera gånger! Talgoxarna verkar väldigt nyfikna, de flyger ibland till vårt fönster och tittar in! 😍 Ja, de sätter sig ett ögonblick på fönsterkarmen eller spröjsen! ♥️ Gulligt!
Innan vi packade ihop, tog vi en skön promenad! Ja, vilket väder!
Här har barkborren varit framme, enligt mannen... De träden ska tas ner av en bonde i närheten...
Vi satt en stund på bryggan och diskuterade båtar...?! ⛵️ Nja, om och i så fall vad för båt vi ska köpa... om?!
En liten 'fångst'... till ett litet kex kanske...?! ☺️
När vi åkte hemåt blev det 'brun mat' på vägen... en liten 'fik' också...! Nej, den här helgen har inte varit en bra ät-helg, vin, smågodis och kaka! 😧 Men mysigt, hehe...
När vi kom hem började mannen fixa med vår blivande garderob, jo, han har snickrat delar på Landet, som vi tog hem nu...
...voalá, ett dörrhål!! 👏🏻 Och skjutdörrar är beställda, borde komma till nästa helg...?! Blir superbra!
Nu ikväll, tog vi tantkärran och gick upp till Coop och handlade...
...åt lite gröt när vi kom tillbaka! Jag gjorde även en citron-ingefära-gurka-mynta-dryck, som vi tog ett rejält glas av! Det killar/kliar lite bakom näsa och i hals på mig och jag vill INTE bli sjuk!! 🤧 Jag hoppas jag kan mota bort bacillerna...
 
Hörni, min andra jobbvecka börjar imorgon, med en stängning 😯, min första på egen hand... ska nog gå...
💙💙💙 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0