Bra kväll! ♥️

Hallå, hallå!
 
Började jobbet redan vid sju imorse, men hade varit vaken sen fyra typ... 😲 ...nja, kunde inte sova, oro över jobbet och om jag ska klara av det... jo, så är det... Men dagen gick och jag kom hem i hyfsad tid och där var jag väntad...
...mannen hade kokat rotfruktssoppa och köpt gott surdegsbröd, och tända ljus, My God!! 😍 Det är nog första gången, på 38 år...! Hehe... men fint, verkligen!
Efter maten gick vi ner på stán, mannen hade ärende på biblioteket...
...så fint i naturen nu! 🍁
Vi drack en cappuccino på 'bibblan'...
...så var vi på Åhléns och la undan en blomlåda (fast vit), ska hämta på fredag kväll, när vi ska in till stán (med bil)... Lådan är i plåt och stål, så den var för tung att bära hem idag, när vi promenerade... Blir bra, visar sen vad jag tänkt! 👍🏻
Så småningom traskade vi hemåt... 🍁
...så vackert (bortse från lyftkranen i bakgrunden, de finns vart åt man än tittar idag, de bygger överallt i stán! 😯)...!
När vi kom hem blev det kvällsfika, för mannen hade t o m lyxat till det med vaniljbulle!!! 😛 Ojoj, magen blev superlycklig först (smaskigt), men nu så... 💨 ...jaja... Mysigt i alla fall! ♥️
 
Nu är jag så trött, så trött, jobbet känns verkligen i kroppen... 😳 ...nu vilar jag...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0