Tidig morgon...

Godmorgon på er...
...nja, god och god...? Bestämde redan igår kväll att stanna hemma och kurera mig idag (skippade yogan också och offrade mig för en ’varningsprick’...😳), det här går inte längre... Det känns som hostan bara blir värre och värre och nu har dessutom näsan börjat rinna... Tänker att jag måste stanna upp och verkligen vila, bara vila... dricka varmt och vila... kanske behöver jag gå till vårdcentralen, vi får se...
Men vi åker ut till Landet i alla fall, mannen har bestämt med några grannar i helgen, de ska röja i skogen... Jag längtar till min braskamin och ligger hellre där ute under filten! ♥️
 
Hoppas vi får vara ifred för otrevligheter från markägarna bara... Vi har pratat med polisen och de säger att vi absolut ska ringa efter dem nästa gång, det där beteendet är inte ok... mhm... 😡
Önskar alla en bra fredag, även ni som jobbar, snart är det helg! 
 
Vi hörs på Landet!
♥️♥️♥️ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0