Röda och vita...

Hallå, hallå!
Efter jobbet åkte jag och handlade lite julblommor...
...jo, några Julstjärnor köper jag varje jul, även om de inte är speciellt ’ekologiska’... 😳 ...nja, vet inte om det fortfarande är så, eller om det ens någonsin varit så, att det var något negativt med just framställningen/odlingen av blomman...? Hehe, ni ser, jag kommer inte ens ihåg vad det var...?!
Några röda och några vita...
Ja, till helgen får man ju tända första ljuset i advensstaken! Ska ut och plocka lite mossa i skogen på Landet... Annars har jag saker att göra på lördag faktiskt, fortfarande en Bästa Dag, men jag ska göra annat... återkommer om det! 
 
Kram på er alla!
♥️♥️♥️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0