Dag utan blogg...?!

Hej på er och godmorgon!
 
Ledsen för min frånvaro igår, men jag orkade bara inte... Igår natt vaknade jag vid halv två och hostade, satte mig ute i vardagsrummet i fåtöljen och försökte sova, helt hopplöst... Tidigare har ju hostan varit rätt lugn nattetid, men nu... suck... är så trött på det här, tar all min energi...
Sjukanmält mig från jobbet några dagar till och ringt vårdcentralen, de ringer upp om dryga timmen... hoppas de kan hjälpa mig, vet att det finns en bra receptbelagd hostmedicin som jag fått förut, hoppas kunna få den utskriven... men de kanske vill lyssna på mina lungor också... 
Avbokade onsdagens ’behandling’ och bokade en ny, veckan efter... nja, vill ju kunna njuta av den, inte ligga där och hosta... 😞
Hör av mig senare, med förhoppningsvis godare nyheter...
🎀🎀🎀
...kram så länge...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0