Explosioner... đŸ˜±

Hej dÀr!
AlltsÄ, hallÄ, hur lÀnge kan vÀrmen hÄlla i sig?! Det Àr bÄde mysigt... och jobbigt... pust!
Efter samtalet hos min terapeut, Ă„kte jag upp till LĂ€genheten... eller Hem! 😉 
Satte upp en gardin till, men den var lite kort (och ofĂ„llad, jag vet...), sĂ„ jag ska förlĂ€nga den lite... Det hĂ€r Ă€r vĂ„rt lilla extra-/gĂ€strum, dĂ€r fĂ„r bli lite 'begagnat', lilltjejens saker... 💚
Satt en stund pÄ vÄr balkong, den var perfekt nu, skuggig och svalkande!
Men sen bjöd jag hem mig pĂ„ kaffe till min Kompis! ♄
Eller Kompisar!! Sorry... 😬 Sötnos!
Medans vi satt dĂ€r och pratade, hörde vi smĂ€llar, som explosioner och sen sirĂ©ner... đŸ˜±! NĂ€r jag Ă„kte hemĂ„t sĂ„g jag vad det var... hu! LĂ€skigt nu nĂ€r det Ă€r sĂ„ torrt... 
Jaha... köpte jordgubbar, tÀnkte Àta det till middag... mumsigt! I övrigt, sÄ gör jag nog inget mer idag... tack för mig, leverpastej!!
💙💙💙 
emma
2018-05-30 @ 19:07:51
URL: http://nouw.se/islycka

det Àr nÀÀÀstan lite för varmt... men man vill ju inte gnÀlla




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0