Utedag! 🌾

Hej, hej!
Hörni, vilket vĂ€der!! SĂ„ hĂ€rligt! Tog morgonkaffen ute sĂ„klart... och tĂ€nk att den fĂ„r stĂ„ ifred i grĂ€set... 😳 ...jo, förr hade Wania dykt i direkt...
Sommar! 💛
Ähm, jo... jag ska frĂ€scha upp krukorna...
Min 'handyman' bytte ben pÄ vÄrt utebord och gjorde det lite stadigare...
Jag rensade rabatter... mina 'aliens' Àr pÄ gÄng!!
Plötsligt dök Wanias polare upp...! Grodan Boll 🐾 Hej dĂ€r! Jag störde honom antagligen, men jag klappade honom lite pĂ„ huvudet (med ett blad!) och dĂ„ sĂ„g han ut att njuta...! Hehe...
SÄ började jag med ett experiment... sjÀlvvattning! Borrade smÄ hÄl i flaskan och fyllde den med vatten... tanken var att vattnet sakta skulle sippra ut i jorden... jo, det gjorde det, men alldeles för fort! Ett hÄl rÀckte... 
SÄ planterade jag blommor runt om... nÀr de blir lite större, sÄ syns inte flaskan... TyvÀrr var blommorna lite ledsna, sÄg inte det nÀr jag tog dem i affÀren, men de tar sig förhoppningsvis...
En gungpaus i hammocken emellanÄt...
...nu med ett glas 'kallt'... TÀnker inte jobba mer ute idag, vi har lite kvar inne att fixa innan flytten imorgon, men det mesta Àr gjort...
Ha en fortsatt hÀrlig dag och kvÀll!
✹✹✹



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0