Nya Landet! ✨

Hej på er!
Ojoj, en lååång dag! Men det har gått jätte bra, vilka killar!
Helt otroliga på att bära! Ena killen var bara tjugo år och hade hållit på med det här i fem år redan!! Han var stark som Karl Alfred, jag lovar!! 😲 Herregud, jag kände hur jag tappade hakan flera gånger...!
Så nu börjar nya gästrummet/grekiska rummet ta form! Bäddsoffan gick ganska precis in! 👍🏻
Och vårt vardagsrum... en del fix kvar, men det blir jätte bra! Känns mysigare än innan!
Nu väntar jag in mannen, så ska vi äta lite sill! Stackaren, han har åkt fram och tillbaka mellan Linköping/Valdemarsvik två gånger idag! Jaja, that's life...
💛💛💛



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0