Mycket är det... 😣

Hej där!
Yes, sorterar, slänger och bär... Det är helt otroligt, så mycket som vi slängt, sålt och skänkt bort, så har vi mer kvar... varför tar det aldrig slut?! Nu försöker jag 'samordna' de grejer som Återvinningen kommer och tar imorgon, jo, mest kanske för min egen skull, det är en del att hålla i huvudet... Vissa högar ska ju sparas till lägenheten, andra till Landet, mycket ska säljas och några saker är redan uppbokade att hämtas, vill ju inte skänka iväg fel saker... lätt hänt...! 😳 Oooops...
En (skänkes-)hög...
...en annan...
 
Ikväll öppnar förresten Loppisen igen, efter några dagars ointresse...! Ikväll ryker ett skrivbord och ett soffbord... förhoppningsvis...
 Men nu vilar jag lite i min renbäddade säng, ja, sånt måste ju också göras... mitt i allt annat... bädda rent, menar jag... och tvättmaskinen rullar, hittar mer och mer att tvätta... och vad blir det till lunch?
☀️☀️☀️
Hörs vidare...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0