Hundvänner! 🐾🐾

Hej på er!
Har varit hos hundvänner på förmiddagen och fikat gott! ♥️ Tyvärr, så har varken de eller jag längre någon hund, men utanför kom en annan hundvän, och hon har många!! 😨 Nio stycken idag!! Jo, hon har hunddagis! Men hon är sååå duktig, fru M!
 
Men trots icke hundar, så har vi en del att prata om, de två jag var hos och jag, mysigt! ♥️ Jo, det är en del man kommer sakna när man flyttar härifrån, så är det... TACK, snälla tant A och B-Å! ♥️
 
Har lite 'plikter' att göra, men senare styr jag mot en annan vän, vi ska ha 'tjej-kväll'! 🥂 Kuligt!
Jaana
2018-05-17 @ 14:28:37

🥂 ses ikväll 😉💙

Linda
2018-05-17 @ 16:42:15
URL: http://www.lifeaslethenstrom.blogg.se

Vad mysigt det såg ut när hon gick förbi och hundarna verkade trivas. Ha en mysig kväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0