Bra morgon! ♥️

Halloj!
Morgonkaffe i sängen med lilltjejen och Biggest Loser... ☺️ ...sen hade vi frukost och fotvård på altanen! Så drog lilltjejen på ansiktsbehandling och jag åkte och handlade...
Känner mig lite vilsen...! Jo, jag lever just nu i tre världar liksom, Huset, Lägenheten och Landet! 😕 Suck, jaja... 
 
Här hemma i Huset packas det och säljs saker, igår fick jag både tavlor och en utemöbelgrupp såld!
Catching 💰
 
I Lägenheten väntar vi på att målningen ska bli klar...
 
Men nu är det dags att ställa om igen, vi packar ihop idag och styr mot Landet-världen...! Laddar för den stora flytten Landet-Linköping på fredag... men hoppas också få njuta lite ledighet med härligt väder! ☀️
 
Hörs vidare, hörni!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0