28,5 och 31...

Heej!
 
Ja, ovan är temperaturen ute i skuggan och bilens utetermometer...! Yiiises, riktigt högsommarväder... i maj?!! 
Och tiden rinner på...
 
Har varit hos en av Mammas kompisar på förmiddagen, med en matta från Landet som hon ville ha... Trevlig stund med fika och snack! Tack, tant B! ♥️ Mysigt!
 
På vägen hem gick jag in på MAXI, kära MAXI...! Såg 'vår' kafétjej och gick dit och kramades lite, har faktiskt inte sett henne sen Mamma dog... däremot har hon skrivit till mig på Facebook, gulligt! ♥️ Det var kul att se henne igen, hon hade gått från kort hår till långt hår i tofs, på den tiden vi inte setts... Tänk att saker och ting händer och fortgår, fast man ibland undrar hur det kan vara så, när ens egen värld rasar/står stilla...?! Nej, nu överdrev jag lite, men ni fattar kanske vad jag menar... Och det var en av sakerna jag tänkte på, i just det ögonblicket Mamma tog sitt sista andetag... hur kunde bussen utanför rulla, hur kunde skolbarnen vid skolan fortfarande springa runt och skratta och leka... när jag sitter här inne med en del av mitt hjärta som slitits ur min kropp...?!  
Ni som varit med om något riktigt sorgligt, vet nog vad jag menar... jaja...
Köpte spännande röror...
...och lite snabbmat, jo, jag var hungrig! 
 
Dammsugaren står redo, tvättmaskinen piper och om några timmar öppnar Loppisen för kvällen...! 😉 Idag säljer jag ett skåp... hihi... och så kommer eventuellt en granne in och plockar lite barngrejer, finemang!
 
Puss på er, hörs när vi hörs!
🌸🌸🌸



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0