Visning...

Hallå där!
Dagens visning av huset är över och det kom fyra intressenter... 😏 ...hm, nja, kanske är det en av dem som blir 'vinnaren' av vårt fina hus! 😉 Håll tummarna!
Planerna igår blev ändrade och istället för att vår stora tjej kom till oss, så åkte jag till henne i Norrköping! Vi åt gott tillsammans och pratade, drack te och såg på film... Jag stannade över natten och åkte tidigt imorse tillbaka till Linköping! Det var mysigt att få rå om henne ett tag, vår stora, lilla flicka! ♥️
 
Ny vecka imorgon... Jag har några tider/möten inbokade i kalendern, men i slutet på veckan blir det lugnare... och till helgen styr vi nog mot Landet, tror jag... ♥️
 
Hörs vidare!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0