'Unna mig'... ♥️

Hallå där!
Var på väg till min 'pratare' tidigt imorse... blev stoppad av Polisen...! Ha, 7:e gången på fjorton år!! 
- Det var ju inga problem det här! 👍🏻 Nej, jag är en mönster-medborgare, verkligen... 😏
Jaja... Efter samtalet så... nja, ville ge mig själv något... en liten uppmuntran... 😍 (...strök kaffebröd rätt snabbt! 😨) Hade ett ärende på apoteket och då blev det lite skönhetsvård! ♥️ Det ska jag unna mig ikväll, efter yogan!  
 
Annars?! Tvättmaskinen rullar... Sen ska jag träffa en kompis inne i stan efter lunch, får se vad vi hittar på... Imorgon blir lite förberedelser inför helgen med min Bästis! ♥️ Åh, det ska bli mysigt, längtar efter henne! 😘 Och så lite hundgos, det är bonus! 
 
Kram på er, vi hörs senare!
♥️♥️♥️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0