Underbar helg! ♥️

Hej på er!
Min barndomsbästis kom då i fredags! ♥️ Vilka fantastiska 'tulipaner' jag fick!! 😍
Efter hund'prommis' och lite lunch, hoppade vi på bussen in till stán!
Dagspá på Nettan's! Jätte mysigt! Bubbelbad, ångbastu, ansiktsmask, scrub och krämer och som 'pricken över i:et' champange, ost&kex och frukt!! ♥️ Hur mysigt?!! Och bara vi två, ensamma, på denna lilla avdelning! 
♥️
Det kan jag verkligen rekommendera! Man kan vara ett litet sällskap, upp till 4 personer...
På kvällen åt vi middag hemma med mannen och myste framför brasan! Lilla Pyret var naturligtvis i centrum, charmtrollet! ♥️
Hon intog samma plats som våra hundar gjorde... 🔥
Lördag morgon packade vi bilarna och åkte mot Landet... sååå mycket snö! Kuligt! Mannen fick köra snöslungan, så vi kunde ta oss in...
Fin räkmacka till lunch, men framåt eftermiddagen började vi förbereda för middagen...?! 😧 
Jo, vi skulle ju koka soppa ute!
Vi värmde upp med lite 'snacks'...
...och bus i snön! ♥️
Och så var soppan på G! 👌🏻👏🏻👍🏻
Min kompis och jag gick in en stund, matade på braskaminen och värmde kalla tår och tassar... När vi kom ut igen, hade mannen tänt marschaller och gjort så fint!
Vi gick en kort hund'sväng'... Vackert hus i skymningens blåa sken! 💙
Dags för mat!! Sååå gott! Och inte alls kallt! Tyvärr, så var det inte stjärnklart, men helt vindstilla och mysigt!
Efterrätten tog vi inne, framför 'Mello-finalen'! Åh, GRATTIS, Benjamin, så kul!
 
Nu är min kompis på väg tillbaka till Stockholmen, vi stannar ett tag till här ute på Landet, innan vi också kör hemåt 'storstán'... vilken helg!! Tack, min vän! 😍
 
 
Och en fantastisk vinter-upplevelse, men nu f*n räcker det...?!! Nu vill jag ha VÅÅÅR!
 
Kram, kram på alla!
🍀🍀🍀



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0