Lycklig häst! ♥️

Hallå igen!
Jag klädde på mig och gick ut, Josh Groban i lurarna... nej, jag har inte tröttnat på honom! 😉 Vartefter jag gick, så sprack himlen upp och solen kom fram! Underbart! Gick in på Östenssons och köpte kaffe och kaka, satte mig i solen på ett 'lock'...
...alltså, huuur härligt?!! 💙 
Solen fyller på med livslust! Verkligen! 💙 
Och så kommer plötsligt en häst!! Promenerande på gångvägen!! Hur lycklig blir man inte av det?!! 💙
Och hon klappade om honom, så jag tänker att det var en glad häst! 💙 Fantastiskt! Det värmde mitt hjärta!
 
Hörni, en mycket bra dag hittills, bring it on... ja, resten då...!
💙💙💙
Malin
2018-03-14 @ 20:35:28
URL: http://kanjagsmaka.blogg.se/

Jaha då! Köpefika på ett "lock"! Bästa grejen! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0