'Klimakteriedraken'... 🐉

Hej och hÄ!
Jo... kÀnde att jag var tvungen att mata pÄ med lite 'rÄtt'... socker... hehe... nu kÀnns det genast lite bÀttre... 
 
...jaja...
 
Sopor kastade pÄ 'tippen' och bilen överlÀmnad till lilltjejen, hon och pojkvÀnnen ska ut i skidbacken imorgon! SÄ nu tar vi kvÀller! Ha det!
Jaana
2018-03-16 @ 17:53:18

Men oh sĂ„ sugen jag blev pĂ„ semla😍
Varit duktig hela veckan, ingen kaka, ingen semla , inget bröd.
Men i helgen ska jag gotta mig lite, ska baka ananaspaj .
Blir nog nÄn liten godisbit ocksÄ .
Kram kram

Malin
2018-03-20 @ 07:41:18
URL: http://kanjagsmaka.blogg.se/

mm... Semla! Bakverk <3 Konstigt att det hjÀlper mot allt dÄligt i livet :)




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet pÄ en, nu liite Àldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0