'Idag om ett år'...

Godmorgon!
Var på kören igår, såå kul! Var lite kissnödig på vägen dit och funderade på om jag hann använda deras toa...?! Men så började vi sjunga och då glömde jag helt bort det... jo, det är så det är, man glömmer allt annat än det man ska sjunga, där och då! ♥️ Men tiden där går alldeles för fort bara... 
När jag kom hem kröp jag under värmefilten, alltid frusen... Plockade fram en ny bok... hennes senaste...
...men så fastnade jag i ett rätt roligt program! Med Pernilla Månsson...
 
Funderade på hur jag skulle vilja att mitt liv såg ut, om ett år...? Hm... jo, jag skulle önska att jag jobbade på sjukhuset, på en avdelning där jag verkligen trivdes, hade trevliga arbetskamrater, hade fått en 'uppgift/mening'... ♥️ Det blir mitt mål, efter att vi landat i flytt och annat som pågår just nu... 
Fortsätter drömma om djur...! Ja, på nätterna alltså... Inatt var det en häst och hundar (hehe, inte kameler)... och det är alltid synd om dem, suck... Jo, det är nog det som alltid varit mitt problem, jag är så rädd att djuren mår dåligt på något sätt, förutsätter liksom att det alltid är något som inte är bra... När jag ser hundar ute nu, så 'lider' jag med dem, av olika saker som jag tror mig se... det är väldigt stressande, särskilt om ansvaret ligger på mig, att ta hand om dem... Nu kan jag ändå 'stänga av', när de här tankarna kommer om andras djur, jag vet att det ligger inte på mig... Jag är en för ängslig själ, antagligen, det räcker nog att jag försöker ta hand om mig själv...
 
Jaja... Hoppas ni får en bra dag! Min lilltjej kommer hit till eftermiddagen/kvällen, efter sitt jobb... Vi ska äta på stán, gå på yoga och sen stannar hon över natten, mysigt! ♥️ Under dagen ska jag förhoppningsvis göra lite nytta...
 
Hörs igen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0