VARM söndag... 😓

Hej!
En lång dag, som i och för sig började med spöregn! Det var skönt!! Men det tog ganska snabbt slut... 
Vi hade haft besök i vår stubbe inatt...?! 🐇🐿🐀🐗🦌...?!
Mina blommor tackade för det svalkande regnet imorse! 💦 De är fina nu!
🌸
Det är mina stackars Lobelia som inte riktigt hämtat sig från värmechocken/torkan...
🌺
Vi var ner och handlade lite och jag köpte allergimedicin för mina myggbett!! De är jätte stora, sprejar dem med Salubrin, men de svullnar ändå! Får se om det blir bättre framöver... mycket mygg är det i alla fall... 😡
Jag har tvättat våra lakan idag, åh, ljuvligt med vindtorkade lakan!! 💨
Och städat i ordning i lillstugan, plockat ur alla båtgrejer och plockat ner till båten (...där i mygg-gropen har min man fixat med båten hela dagen!! 😱 Stackarn, mygg och hetta!!) Det blev såå fint där inne! 
Välkomna, Mina Vänner! 💙
Hade besök av en albino-spindel!! Whaaat?! Läskig...
Idag åt vi sill och potatis, mums!
Har älskat det sen jag var liten!! 😋
 
Ja, glöm inte det i värmen! Vi säger det, att vattnet här ute är väldigt gott, godare än hemma faktiskt!
 
Nu en dusch, sen så småningom, 'sussa' på sommarlakan!
🌼🍀🌼🍀🌼
Godnatt!
emma
2018-06-04 @ 19:05:53
URL: http://nouw.se/islycka

skönt att det kommer lite regn ibland, men här skulle det nog behöva regna lite mer...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0