Petig med detaljer...

Hej på er!
Vårt grekiska lilla gästrum är färdigt! Kanske blev det lite för många grejer på väggarna, men jaja, tänker att det blir mycket för gästerna att ligga och titta på! 😉
När vi gjorde vårt kök hemma i Huset, så beställde jag den här! Jo, vi hade ju 'sjö/hav' som en liten 'röd tråd', men i Lägenheten passar den inte nu...
...så den får hänga på Landet, med en liten ändring...! Nja, ibland är jag petig, och jo, det här köket blev ju vårt först 2013... ♥️ ...hehe...
 
Fick ett bett på magen igår!! Vet inte av vad, men jag kände det under tröjan, när det bet till, men hann aldrig se 'förövaren'...!! Det kliar och är rött... hm... Sen har mitt öra 'spökat' inatt, måste gå och spola...
 
Vi hörs igen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0