Paus...

...ja, behöver 'pusta' en stund, smälta lunchen... hej!
Följde med lilltjejen på förmiddagen, för att leta examenskläder (lördag)... Hon har flera 'förslag' hemma, men är inte nöjd... Hittade ytterligare ett 'alternativ' nu idag, så får vi se... alltid samma svåra dilemma... Men hon hade inte ätit frukost heller, så vi satte oss en stund, för lite i magen...
Och så jag... jag hittar ju alltid något...! 😳 Idag blev det dessa fina knytbyxor, men nja... korta och utsvängda ben är inte riktigt min grej, men jag tycker det är snyggt, på andra!
...jaja... vi får väl se... 😉
Lunch på det, omelett och 'torg-bär'...
Ett paket hämtat, hos 'Gurkan' 🥒, två kvar på Ica Signalen... måste handla också... och tvättmaskinen piper!! Let's go! Hörs vidare! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0