Mathem.se...

Hallå!
Bestämde mig för ett vitt överkast! Kan bli bra... 😏
Och nu, nu är jag en av 'Dem', ja, alla dem som handlar mat på nätet och får det hemkört!! Eller alltså, när vi bodde i Stockholm och jag jobbade som dagmamma, så handlade jag så, på B&W, som fanns då... hur smidigt som helst, jag slapp 'konka' bl a tjugo liter mjölk varje vecka...! 
 
Men nu tänkte jag faktiskt testa Mathem! Har läst om så många som handlar där och tycker de är bra! Och jag är inte så road av att handla längre, när Mamma och jag åkte tillsammans till MAXI, då var det en helt annan sak... mycket för att umgås liksom...! ♥️
 
Lite svårt till en början, mycket att välja mellan, men sen hittar man väl sina favoriter...
 
...beställde bl a en fruktkasse och en grönsakskasse, spännande! 👍🏻
 
Sjuksköterskan, som nu börjat sitt sommarjobb på hemsjukvården, var här och åt middag med mig, spagetti med kräftstjärtar! Gott! Nu ska jag strax sova, i min underbara säng!! Imorgon bitti åker jag till Huset och släpper in STÄDFIRMAN!! Tjoohoo!!
🎉🎉🎉
Sovgott!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0