Måndag! ♥️

Hej...
 
Nej, inte just nu i alla fall, det är mulet och blåser... hm, både skönt, men samtidigt blir man besviken... ha, aldrig kan man vara nöjd... jaja...
Mannen ska måla flaggstången nu på morgonen, sen en gång till innan vi åker härifrån senare i veckan... Han har borrat hål för fastsättningen i 'stödet', men den hinner kanske inte på plats till Midsommar ändå, för nu har vi en del att göra hemma några helger framöver... jo, vi ska ju FLYTTA!! Ja, herregud, nu händer det SNART...! 🤗
Idag ska vi skjutsa ner den här (😫) till 'båtdoktorn', nja, något är fel på 'upp-ochnerfällningen' av motorn... Ni som följt mig ett tag, och särskilt sen vi fick båt, vet vad jag tycker om saken... suck, jaja... det är bara att flyta med, antar jag...! 😳
 
Jag tänkte kolla efter en ny epilator till benen nere på stán samtidigt, sen tar vi lunch ute... Blir vädret lite soligare, så åker vi nog ut till Gryts Varv, jätte mysigt ställe i båthamnen! ⚓️ Blir det molnigt och regn, blir det kanske Favoriten ♥️ Ringarum! Hehe...
Dressade om... 😉 ...nja, yogakläderna var ju rätt länge sedan egentligen... hihi...
 
Vi hörs vidare!
⚓️⚓️⚓️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0