Lugnare tempo...

Hellou!
Min stora tjej och jag var ut till Mormor en sväng igår...
...med en liten sommarbukett! 🌼
Det är så fint därute, hos Mamma! 💛 Fridfullt...
Senare på eftermiddagen, när mannen kom hem, åkte vi mot Landet... och vet ni, jag har sovit bra inatt!! 😳 Jo...! (Kom på mig nu på kvällen också, att jag inte känt några svettningar idag...?!! Är det möjligt?! Verkade tabletterna så fort...?!) Härligt, vaknade och kände mig rätt utvilad! 
 
Klockan tio var vi ner på stán och hämtade vår båt, jo, den hade ju varit på lite service och var nu pigg och fräsch! Dags för 'plurret'! 💦
Och det gick riktigt bra! Kanske också för att vi var tre... Här åker stora tjejen och mannen iväg hemåt vår brygga... premiärtur! 💦 Jag körde hem bil och kärra... 
Väl hemma blev det några timmars vila, kaffe, 'snack' och läsning... Sen grillade vi och åt! Stora tjejen skulle hem till Norrköping, så vi åkte först ner till Söderköping för en god glass, sen skjutsade vi hem henne, sista biten också... det blev broöppning på vägen, Göta Kanal-båten kom... 💦 En mysig dag!
Hörni, det är riktigt skönt här... jag känner att mitt 'tempo' redan börjat sakta ner, njo, även det inuti mig... 😏 ...bra, bra... På vägen tillbaka handlade vi lite gott till kylskåpet, så nu klarar vi oss några dagar, hehe! Annars, vila, vila... ja, och ÄTA då! 😉
 
Kram på er!
💜



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0