Livet går vidare...

Godmorgon!
Ja, hörni, det här vädret gör mig lite 'mossig', minst sagt... 
 
Var ett besök på vårdcentralen igår för att kolla mitt blodtryck, som jag tyckte var lite högt... Men nu fick jag ok, från två läkare, att jag ändå kunde börja med klimakteriepillerna...! Oki, nu hoppas jag på en vändning, att mina svettningar ska avta...! Håll tummarna!
Min nya favoritplats! ♥️ Balkongen är för varm i solen, men härligt med ljuset...
...våra nya fåtöljer, riktigt sköna!
 
Hade lilltjejen här igår kväll, vi åt lite mat tillsammans... Sen kom en tjej och köpte min amerikakoffert, nja, den gjorde sig inte riktigt här i vårt nya hem... catching 💰 Idag kommer vår stora tjej, vi ska hälsa på Mormor ♥️ och sen hänger hon med oss till Landet! Imorr'n blir det 'båt-iläggning'... !! 😳
...SEMESTER!! Tjoohoo!
 
Kram på Er!
💜



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0