Imorgon...

...går FLYTTEN!! Yiiihaaaa, äntligen!!
Ikväll har vi packat garderoben, alla våra kläder... och så badrumsskåpen... känns konstigt, men härligt att det äntligen händer!
Vi tog en promenad i området, så många gånger vi vandrat dessa gångvägar... varenda hus och trädgård, varenda sväng, varenda buske... jo, vi kan det här stället! 
Men nu ska vi utforska nya 'vidder', ett nytt bostadsområde, hyreshus... back to my roots...! Jo, jag är uppvuxen i lägenhet, det var först när vi fått vårt första barn, som vi också köpte vårt första hus... det var stort för mig, mycket stort! ♥️ Sen blir det en 'vana', man blir liksom lite 'bortskämd'... Men nu känns det skönt att flytta till mindre, en 'trygg' lägenhet med folk omkring... börjar jag bli gammal...?!
 
Hörni, jag är trött, mycket 'svammel'... imorgon smäller det!!!!
🌟🎉🎊🎊🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎉🎉🎉🌟
 
Godnatt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0