IKEA...

Hej där!
Tidig förmiddag i Lägenheten, flyttade garderober medan vi inväntade IKEA... IKEA kom, och samtidigt kom min hundvän tant C (förlåt för 'tant'... 😬) och söta Mezzo utanför, så jag fick klappa lite på dem! ♥️ Ja, snart så, får jag följa med på promenader, när vi blir grannar!!
 
En fika på Lanemo, beundrade åter 'våra' tavlor som de har, och även belysningen... Fick tips av de anställda om just den, så vi åkte direkt till företaget... 👍🏻 Nu vet vi var vi kan få hjälp, men tavlor först, möjligen...
 
Hem till Huset för att hämta några grejer vi behövde till fortsatt jobb i Lägenheten, så en stunds lunch på stán med vår sjuksköterska! ♥️ Vegetariskt (ovan), gott! (Öh, glömt nu... canelloni...?! Burritos...?!)
Tillbaka till Lägenheten och IKEAs eviga montering...
Jag började med att sätta upp en gardin i köket... Den ska rullas upp lite och med vita 'snören'... Det är de gardiner jag haft i köket i Huset, men den andra måste sys om lite (kortare fönster)...
Och tadaaa!! Detta ska bli vår 'musikbänk', i 'biblioteket'...
...tv-bänken...
...och garderoben, som vi bar över en från 'biblioteket' till gästrummet, där den andra stod... nu är de ETT, super! Blir bra 'gömme'... 😊
Ja, hörni, ännu en låång dag! Är lite slut faktiskt... men det går FRAMÅT!! 
 
Imorgon har vi lite mer ärenden, men på eftermiddagen ska jag träffa en kompis, vi ska till IKEA (😳) och fika! Hihi!
♥️♥️♥️
Kramis
Rebecca Adnell
2018-06-12 @ 21:59:06
URL: http://adnellphotography.blogg.se/

Snyggt! Jag är en av dom få som faktiskt tycker det är lite roligt att skruva IKEA-möbler, haha ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0