Gardiner, ringar och 'fingrar'...

Hej igen!
 
Hörni, det går framåt!! Men nu måste jag pausa en stund... puh!
Hämtade paket hos 'Gurkan'! 👍🏻
Sen var jag in till gardinaffären igen och köpte lång stång till vardagsrummet, fler gardiner, ringar och såna krokar med 'fingrar'...
Naturligtvis räknade jag fel och köpte för lite ringar och krokar, så nu får jag inte upp alla gardiner ändå!! 😬 Jaja, det får bli nästa vecka, orkar inte åka in igen... Men färgen blev bra! De är vita, gardinerna, men ser nästan lite ljust grå ut! Neutrala och bra, här inne vill jag inte att gardinerna ska 'märkas' direkt... super! (Blir ett projekt att fålla upp alla våder sen... 😫) Och i sovrummet har jag nu gardin i båda fönstren!
Snabblunch, rester från igår...
♥️
...och vitaminer!
Nu tänkte jag vila en stund, sen ska jag bära ner en massa skräp till soprummet...
 
Ha det!
♥️💙💚 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0