Bortakväll...

Godmorgon på er!
Ja, nu börjar man känna igen vädret... eller hur... så typiskt...
...jaja, vädret är ju inte allt...! ♥️
Tände brasan igår när vi kom, mannen gick över till en granne i ett ärende... Strax därpå ringer han och säger att grannen ville bjuda på kaffe, trevligt! 'Kaffet' blev även vin och ost och vi blev sittande i många timmar! Oj! Men det var roligt! ♥️ Tack, grannar!
Nu sitter jag här, i ottan, med brasan tänd och min kaffekopp... Idag tänkte vi försöka resa flaggstången! 😳 Hihi! Jo, men det är ju flaggdag imorgon!! 🇸🇪 Båten fick vänta igår, vi tar det nästa helg... så vi tog det lugnt ut, åt 'brun' mat i Ringarum, glass och godis... ooops! En riktig lyxdag, med andra ord, då jag tidigare också fikade gott med min bloggkompis...! 
 
Ja, trotsa vädret, och njut av familj och vänner! Vi firar vår dag i lugn och stillhet, orkade inte riktigt 'styra ihop' något... men det är ok, en fredag som vilken annan...
❤️💛💚💜💙



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0