Stegeborg! ⚓️

Hej på er!
Vi åkte ner till Stegeborg idag, för att äta!
💙
💙
Fin stekt strömming med potatismos!
Så var vi på järnaffären och jag kunde uppdatera mina stövlar... äntligen! Men de har varit hållbara, mina 'Vikingar'!
Och kommer ni ihåg min klänning jag köpte för någon månad sen, på just järnaffären...?!
Nu blev det en helblå också, jätte skön! De skulle få in mera bra saker, sa tjejen i kassan, fina toppar, kjolar... i samma härliga kvalitét! 👍🏻 Då ska jag gå dit!! (Det är spegeln som är fläckig, inte klänningen... 😳)
Ännu en fin sommardag, hur är det möjligt?! Men tacksam för varje dag! ☀️
 
Vi har köpt finfina 'jordisar' som vi ska äta med hemgjord vaniljvisp! Mums!
🍓
Vi hörs vidare imorrn!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0