25 och 34 grader...

Hej där!
Efter lång kaffe ute imorse, fixade vi frukost... Mannen åkte ner till Bagar'n, köpte nybakat bröd, precis taget ur ugnen!! Så packade vi 'picknick' och gick ner till badet...
...så'n lyx!! 😍 Nybakat (fortfarande varmt!) bröd, kaviar, ägg, ost, yoghurt, svarvinbärsjuice med is, frukt och grönsaker... och till efterrätt en vaniljbulle och kaffe!!! OjojOJ!! 😝 Och med fantastisk utsikt!
 
Mannen badade, inte jag, det kom en massa folk och då ville jag inte... 😳 ...hehe, jo, jag är en badkruka, men vill inte heller visa det...! Hm... Men det sas att det var ca 25 grader i vattnet, otroligt! Jag satt med fötterna i, det var härligt! Men två timmar i solen (+34 grader i luften) gör sitt med skallen och vi snubblade hemåt skuggan...
...dricka vatten!! 💦 Låg och läste en stund i hammocken, men där är också varmt... nu tar jag en paus inne med fläkten i ansiktet!
Puss på er! Hör av mig imorgon, från annan ort! 
💚💚💚



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0