Värd att vila...!

Hej där!
Jo, så sant... men jag är ganska bra på att vila mig, tycker jag... Men visst känns det extra skönt och 'värt' när man faktiskt gjort något innan!
Lilltjejen hade ett ärende vid nio, jag dammsög och plockade här hemma, vid tio kom Återvinningen och packade in allt vårt 'skräp' i sin lastbil, gjort på tio minuter! 👍🏻 Lilltjejen kom tillbaka och vi gjorde oss redo för ett gympapass och lastade bilen full med sopor... Så stod vi på 'Friskis' strax innan lunch, beredda på ett tufft pass...?!! Oh, my God!! Jo, det var tufft, jag var helt färdig efteråt, t o m så hjärnan kändes avslagen!! Yiises...
Skjutsade hem lilltjejen, åkte förbi vårt blivande hem... ♥️ Spännande! Körde också förbi soptippen med våra sopor, in på Östenssons och köpa soppa till lunch och blommor... jo, kände att jag ville ge mig själv en liten blomma! 🌹
Så nu... nu tänker jag faktiskt vila en stund, har satt på värmefilten och tänt ljusen... aaah... ☺️ Har ett bokat yogapass senare ikväll, men det blir... då...
💤💤💤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0