Tidig morgon!

 
Yes, 'upp with the tupp'!
 
Har ett tidigt möte med min 'pratare', sen blir det 'pensionärsgympan' och så måste jag ringa Återvinningen, hoppas på att de kan komma tidigt i eftermiddag...?! Jo, för senare i eftermiddag har vi ett spännande möte igen! Jag talade nog inte om sist vad det mötet var, förra måndagen, men det var en mäklare, likaså idag! Jo, vi måste ju börja 'se om vårt hus', om vi ska flytta! Förhoppningsvis skriver vi kontrakt på lägenheten i början på februari... vi har redan fått en ritning, så man kan börja drömma... 😉 Visst är det spännande?! Läskigt, men faktiskt mest spännande, känns mer och mer rätt...
 
Resten av veckan? Har bokat in yogapass tisdag-onsdag, på torsdag fick jag 'i uppdrag' att hämta mannen i Mjölby på kvällen och på fredag... ja, då blir det en liten mini-semester med lilltjejen, vi ska till Ystad Saltsjöbad!! 😍 Härligt, härligt! I övrigt tänker jag promenera, fortsätta rensa, tvätta, plocka, läsa, vara... 
 
Men nu njuter jag mitt kaffe en stund till...
 
Kram på er!
♥️♥️♥️ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0