Stor förändring...?! 🙄

Godmorgon!
Yoga 07.30, fantastiskt! Lite jobbigt var det allt, kändes i kroppen, men nu är jag igång igen!! 👍🏻
Hem och äta frukost... Har en ny 'passion'... 
...så nu ser min frukost ut så här, ägg, yoghurt med frukt/bär och flingor, ett glas citronvatten och vitaminer/kosttillskott! Tidigare på morgonen har jag också druckit en 'äggakaffe'...
Något annat jag 'snöat in på' sen en tid, är buffelmozzarella!! Sååå gott! Så idag blir det en tomatsallad med mozzarellan, mums, och sen en soppa! 
 
Ja, hörni... Lägenheten vi tittade på igår, var nog den mest perfekta vi kan få! Den låg exakt där vi velat ha den, rätt stor och rymlig, men framför allt luftig, trevligt planerad (ca 5 år gammal) med en stor balkong med morgonsol, hiss! ☀️ Sjukhuset ligger nära (om jag får jobb...?!), Friskis&Svettis 'runt hörnet' (👍🏻), gångavstånd till stan, men också naturen, Stora Coop i området... Hm, ja... vi har tackat JA!! 😁 Jo... det är sant... så om allt går som det ska, blir det flytt till sommaren! Spännande... och läskigt... 
 
Men jag tror det blir bra! Huset ger mig lite dålig energi till och från, så mycket minnen förknippade med barnen och hundarna... Absolut inga dåliga minnen, missförstå mig rätt, men det är på något sätt så sorgligt att den tiden är förbi... Det här blir en ny start för mannen och mig, något som bara är vårt! Sen, rent praktiskt, tror jag det blir en befrielse att slippa ett stort hus med allt det ansvaret/underhållet... Vi har ju fortfarande Landet, det räcker! Och lägenheten kan vi bara stänga och åka ifrån, behöver inte hem för att klippa gräset eller skotta snö...
 
Så... känns som jag planerar för min ålderdom (?!!), men det gör jag ju på sätt och vis... förhoppningsvis blir det här sista gången vi flyttar, det är så vi ser det...
♥️♥️♥️
Kram, vi hörs igen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0