Simhallen! 💦

Hej, hej!
En rolig eftermiddag, lilltjejen och jag åkte till simhallen! Vi simmade några hundra meter (fem...), 'bubblade', åkte rutschkana, bastade och pratade! Såå mysigt faktiskt!
Efteråt satt vi i kafeterian en stund och åt frukt och bär och jag tog en kaffe...
Mannen kom från jobbet och vi mötte upp honom på stán, gick och åt middag på ett nytt kina-ställe, 'Hey Lucy'! Trevligt, mycket trevligt! Vi delade på en vacker efterrätt... jag åt blommorna! 😮 Känner mig mycket glad och nöjd!
 
Men tankarna far i huvudet också om lägenheten och vår förmodade flytt... ibland är de uppe i 'det blå', sen rutschkana ner i mörker och tvivel... nja, skämt åsido, jag vill det verkligen, men det är samtidigt lite jobbigt... man vet vad man har, men inte vad man får...? Eller jovisst, vi vet ju vad vi får, men ni fattar, kommer man trivas eller kommer man ångra sig...?!! Huu... 
 
💦💦💦💦💦💦💦💦
 
Vi hörs imorgon, folks, snart blir det blood på tv:n...!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0