Rensa...

Hej, hej!
Bestämde att plocka ihop mina sorteringssopor imorse, fick lite feeling och började rensa!! OMG!! Såå mycket prylar! Bara i förrådet... 😬 Men under ganska många år, så handlade jag väldigt mycket på loppis och eftersom jag hade plats, så kunde jag samla på mig! Yiisees, bara alla stora fat och skålar!
Efter ett stopp på 'tippen' åkte jag till Biltema och köpte kartonger och fler sopsäckar... En snäll man hjälpte mig att bära ut till bilen! ♥️ (Jo, det finns många snälla människor!) Så nu har jag rensat det mesta i förrådet/skafferiet, ett par skåp i vardagsrummet och lite nedifrån källarförrådet... nja, i det stora hela bara en piss i havet, men det är en början! Tänkte att Återvinningen ska få hämta det...
 
...men kanske måste mannen få titta och 'godkänna' allt jag rensat bort...?!! Hm, jo, det kan ju vara lite känsligt, vi tycker olika... Hittade faktiskt två samurajsvärd i skåpet, köpta när vi var i Japan... joo! De blir nog svåra att förhandla bort...
 
Men nu vilar jag lite, innan nästa vända till 'sopen'...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hemmafrugrubbel

...i huvudet på en, nu liite äldre, trebarnsmamma...

RSS 2.0